У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

        Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література.

Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути.

Доцільно виділити навчальні завдання, які визначають формування умінь і навичок: виконувати конкретну операцію, дію; відрізняти правильнее виконання дії, якою необхідно оволодіти, від неправильного; визначати, пояснювати, обґрунтовувати характерні ознаки, принципи правильного виконання дії.

У конспекті слід вказати розвивальну та виховну функції навчання: якими логічними операціями та прийомами розумової діяльності оволодіють учні; які почуття пробуджуються у процесі навчання (подиву, зацікавленості, успіху, гордості, співпричетності, відповідальності та ін.); які цінності для себе відкривають, усвідомлюють учні;  які уміння соціальної поведінки формуються на занятті.

 

Методична робота | Просмотров: 166 | Добавил: alenad79 | Дата: 17.07.2017 | Комментарии (0)