Історія знаку @

    Історія знаку @ бере початок, нібито, ще в середньовіччі, коли ченці – хранителі стародавніх знань і рукописів – займалися перекладами і переписували трактати – у тому числі і написані на латині. В латині вживається прийменник “ad”, що в перекладі на сучасний англійський означає “at” (“на”, “в”, “к”) – і вказує на приналежність, напрям і наближення. У шрифті, використовуваному ченцями, буква “d” мала невеликий “хвостик”, що робило її схожою на цифру “6” в дзеркальному відображенні. Так “ad” досить швидко перетворилося на @.

Назва «собака» набуло поширення у зв’язку з появою на ЕОМ гри, де символ @ бігав по екрану і за сценарієм гри означав собаку.
 Інша версія походження назви: на алфавітно-цифрових моніторах персональних комп’ютерів серії ДВК (1980-ті роки) «хвостик» мальованої на екрані зображення цього символу був дуже коротким, що надавало йому схожості зі схематично намальованою собачкою.

Тільки в російській і вірменській мовах знак @ називають собачкою. В інших мовах найчастіше @ називають мавпочкою або равликом, зустрічаються і такі екзотичні варіанти як штрудель (на івриті), оселедець під маринадом (в чеському і словацькому), місячне вухо (в казахському).

Категорія: Цікаві факти | Додав: alenad79 (26.12.2016)
Переглядів: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: